JAG ÄR LYCKLIG




Både västen och örhängerna kommer från H&M, kommer bli finfint till sommaren!

KYSS

KAN MAN ÄLSKA NÅGON SOM HAR ÄLSKAT NÅGON FÖRUT?


Canyonbag kommer vara min räddning på sommarfestivalerna, perfect för att ha pengarna och mobilen i. Alla finns i svart, jag är lite mer för natur. 
Första kommer från weekday 250kr, H&M 49:50kr, monki 150kr och den sista är från sandqvist och är dyrast 399kr.

KYSS


JAG KOMMER - VERONICA MAGGIO



På min spellista! Veronica maggios nyaste låt "Jag kommer" en av mina favoriter nu.

KYSS

ZARA YOU WANNA BE MY GIRL?


PUSS...
I sommar gäller FÄRG. KOM IHÅG DET! Rosa och orange är en underbar men svår kombo men i sommar är den hetare en vad den någonsin varit! Varför inte rosa byxor och en orange tröja?
Jag tror jag är förälskad!
Dom ubersnygga skorna högst upp var tyvärr inte lika på, väska i orangeskin är ett MÅSTE för mig! gymkort eller väskan vad tycker ni? och sjalarna är även dom ett måste! love love love
KYSSAR

JAG HAR TATUERAT MIG?



Vad tycker ni? LIVE FREE

KYSSAR

CHOKLAD



Mums! I förrgår åt jag världens godades snyggaste efterrätt, från lux.
VÄRT ATT PRÖVA!

KYSS

MED SMÄRTOR I FÖTTERNA OCH EN GANSKA LYCKAD KVÄLL



Det finns en anledning varför det kallas KILLERHILLS mina klackarar dödade mig verkligen igår och idag. 
Jag har dansat och gått i dessa 7 timmar i sträck... Ett or AJ! Men nu är jag äntligen hemma efter gårdagens partaj. Hoppas ni hade en trevlig kväll fast med lite mindre smärtor
KYSS

SJU TJEJER, FYRA BILDER



Ellinor, Malin, Fanny H sitter och njuter av våra goda drinckar

Sofia och Fanny L

sandra i glitter (vill ha hennes top) och jag

Fredagen blev lyckad! Otroligt god mat, jag och malin tog lamm ytterfilé, tummarna upp. Dock var det dålig service... Visst är mina vänenr vackra! Som sagt var gårdags kvällen lyckad och känner lite på mig att även ikväll blir det lyckat.

Jag hade på mig..
Top- H&M
Mocka short- H&M
Väska- Krokodilen
KYSS


DAGENS VAL




Idag med tungan i halsen redan en halvtimme sen drog jag på mig...

blus- Odd Molly
cardigan- H&M
svarta jeans- H&M

KYSSAR

MY CROCODILE



En underbar dag har det varit, jag har till och med tränat (gymat) och nu pluggar jag vilket består av att göra klart lineupen. Imorgon är det fredag och det kommer bli den bästa på länge känner jag! först ska vi börja med ett nytt projekt och det ska vi jobba med hela dagen, sen blir det middag med tjejerna. Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig vilket ni får se imorgon jag kan säga att det kommer bli mycket djur... tolka det hur ni vill.

KYSS

EN BILD UR MITT LIV


Bilden är från några dagar sedan...
Istället för matte planerar vi fredagen. Vi ska ut och äta några tjejer i klassen, mysigt! Är det konstigt att jag har redan planerat vad jag ska ha på mig!?

KYSS

KÄRLEK SLUTAR ALLTID MED BRÅK, MEN INTE MELLAN MIG OCH MIN KROKODIL




Jag och min krokodill...
I denna påse ligger min nya familjemedlem. Efter love åkte hem åkte jag pch pappa till antikmässan som öppnar för allmenheten imorgon, där träffa vi massa härligt folk även min farbror och hans fru. Sedan åkte vi hem till deras trakter och åt på Bristro Nouveau för mig blev det torskrygg som var eccezionale!

KYSS

JAG ÄLSKAR DIG DOTTER PRESENT


ett bort glömt inlägg..
Min underbar mami köpte mocka skjortsen till mig så nu har jag ännu ett par till sommaren! Finns bara ett ord UNDERBART. Känner ni inte att sommaren är påväg?

KYSS


EN DAG SENARE


puss...
Jag hade en jätte mysig dag igår med hjärtballong, rosor och hjärtchoklad. Till bilden får inte ni en happy valentine kännsla av blusen? kan det var för hjärtat på den?

KYSSAR TILL ER


ÄR DET FEL PÅ DEN ELLER MIG?



MITT LIV JUST NU!
Fick hem min Iphone min nya mobil.Och den vill sjävlfallet inte fungera! KULT

PUSS

TRE FAVORITER FRÅN ETT UDDA VAL




London style...
Jag är inget big fan av DR. Martens men de här godbitarna skulle jag inte tacka nej till! Jag älskar den engelska/london känslan över dom.

KYSS

DU OCH JAG!






Vårt liv som bara riktigt härliga brudar!!! Livet kan vara riktigt härligt och underbart när man har nära och kära! DEN HÄR TORSDAGEN KUNDE INTE BLIVIT BÄTTRE!

KYSS

RSS 2.0