H&M PÅ STRANDEN?



Tip top...

Visst är dom söta! jag har förälskat mig i volangerna... Dessa kommer från h&m och bikini topparna kostar 129 och underdelarna kostar 99 kronor.

KYSSAR

NYÅR OM NÅGRA TIMMAR...



ops i'm upside down...
Fjärilarna har redan börjat komma det finns inget som när klockan slår tolv och det är ett nytt år!

Det blir lila och glitter i år. Nyår firas först  med vilmis på morgonen, sen kommer love förbi och även Fanny! sen blir det svensk hummer till middag (mums!!!) med lite släckt och även fanny sen drar jag och fanny på fest med love! NYÅR KAN INTE BLI NÅGOT ANNAT ÄN LYCKAT!

Nu vet ni lite om mitt blivande nyår! vad ska ni göra?

KYSS


LYCKLIG TJEJ PÅ 16 VÅRAR


vad ska jag skriva? ni får en bild istället!

DET SKA GLITTRA!


Pussa ngn vi tolvslaget annars får du otur hela året...
Det ska glittra va det som poppa upp i mitt huvud varje gång jag tänkte på nyårsklänningar och det va det jag skulle ha! Men riktigt så blev det inte, jag fick en underbart vacker klänning av min mormor och morfar i julklapp och den ska jag ha! Klänningen är en lanvin for hm. Så istället för en glitter klänning får det bli glitter i öronen och på fingrarna! 

(ag visar hela valet med hår och smycken lite senare!)

LÄNGTAN



Jag längtar efter...
sommaren, lunget, värmen, solen, dig, min underbar mockajacka, att bli brun, mitt långa hår, allt grönt..

Jag läntar så oerhört mycekt efter sommaren! jag har alltid varit förälskad i vintern, men det känns som tiden stannar när det är kallt ute. Jag längtar efter att få slänga på mig en klänning och en tunnare jacka och inget annat! Jag längtar efter att kunna gå ner till bryggan och sola och bada bara föratt jag kan!

KYSS

KUSINERNA


svartvitt är det finaste...
Middag med andra sidan av släkten stog på schemat idag. Så nu sitter jag proppmätt och dircker te som är lite förstarkt! Det är lite skönt att julen är över men jag längtar redan till nästa!


KYSS

BÄSTA DAGEN PÅ ÅRET ÄR HÄR OM EN TIMME!


(utanför mitt fönster förra året)
Jag älskar jul...
Snart är denna dag jag väntar på i 364 dar här!.... JULAFTON!
Bloggandet börjar på allvar efter julen!
KYSSAR

IBLAND BLIR DET SOM MAN VILL...



Senaste...
Även olle tog dessa!

TOMTELJUS



Hus i vårt hus...
Dagen firas med tomteljus och mys!

KYSSA

MINA TVÅ SISTA ORD!


Förkvällen... SWEET DREAMS...

Har mått sädär dom två sista dagarn, i tisdagnatt fick jag kräksjukan! vilket betyder att jag gått ner 5 kilon och levt på blåbärs sopa två dar... Men krafterna börjar återvända och jag ska till skolan på fredag! roligare än att ligga hemma!

JUSTE MÄTTE MIG IDAG OCH JAG HAR VÄXT!!!!! NU ÄR JAG 174,5 CM!!!!!

KYSSAR!


NOBELL VAR ETT STORT SKÄMT!





Vad hände...?
Vi sydde 144 kostymer för nobell efterfesten, vår skola fick inget för det och vi fick betala för hälften av tygerna. Vår belöning skulle vara att vi fick en timme 22-23 inne på efterfesten! Vi fick vänta tre kvart på att Emma / de otrevliga tjejen som höll i det) för att hon då skulle vara otrevliga mot oss. Det slutade med att vi fick se två rum och belv uttskickade av Emma efter en kvart.

Det posetiva i det hela var att de tre från vår skola som fick biljetter hade sjukt kul senare på kvällen!


KYSS


MY LOVE



En ny färg prick...
Efter att sätt Ebbas stil idag, har jag blivit förälskad i Nina Ricci kläder!
Här är några av mina favoriter! Jag gillar verkligen den luftiga men ändå lyxiga känslan. Några kläningar påminner mig och Lanvin for H&M.

KYSSAR


VAD SKA MAN SÄGA NÄR MAN ÄR MÅLLÖS?



skridskorna var på i veckan...
ngr secunder efter bilden tog uppstod en krock!
KYSS


NOBEL!!!!



kom ni håg det där arbetet jag/vi håll på med i skolan och jag kunde inte berätta. Vi har sytt massa kläder till nobel efterfesten! 137 dräkter!!! Så ikväll ska vi dit, jag har laddat systemkameran och bilder kommer imorgon.

KYSSAR

CHANEL!



En sida på powerpointen...
Skriver om Chanel för engelska imorogn, vi skulle välja vårt favorit märke och redovisa muntligt. Självklart valde jag CHANEL.

KYSSAR


NY KAPPA/JACKA!



Hundtanden...
Min nya kappa/jacka! ni får se mig i den imorgn! Jag fyndade den på weekday med 50% och sen även mina 25% kosta den ända 450 riksdaler. Jag hitta sen även tre andra saker jag bara måste köpa imorgon!


DU ÄR EN AV FLERA TUSEN



En handfull av kärlek...
Igår plåtade olle mig och jag kan inte säga något annat än att det blev lyckat. Det blev så fint med all snö!

KYSS

DOP



Dop och sen jobb...
Det blir beige, svart och volanger för en dag som denna. Klänningen kommer från H&M. Tror jag ska sätta något över axlarna annars lär jag bli utkastad av prästen.

KYSSAR

DAGARNA SOM ÄR GLÖMDA


är de dagar jag saknar mest...

SOV SÖTT

LITE OM MIN DAG





plus lite färger...
Lite bilder från facktekningen idag. Ligger lite efter så det blir att måla lite i helgen.

KYSS

VÅRKÄNSLAN MAN SAKNAR NÄR MAN SKÅTTAR



H&M/VÅR...
Samma färger och jag längtar fortfarande.

KYSSAR

VAD SKA DET BLI...


Black or white...
Efter skolan blir det jackt efter en pälsjacka.

KYSSAR
(bild från stockholmstreetstyle)
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2150174/artroomwebbloggse?claim=mefkmjv9gut">Följ 


H&M/VÅR LÄNTAR REDAN!



Del 1/3...
Det blir mycket mocka, spets och jackor i svart och vitt det märks verkligen att H&M har fått inspiration från både 60 och 70 talet. Färgserna blir jordnära och organsika. Dessa är några av mina favoriter och resen kommer i morgon.

Jag kommer köpa varenda plagg, kommer inte kunna motstå! OCH JACKAN ÄR MIN!

KYSSAR

EN FÅGEL I ÖRAT



Nytt från JC för någon dag sen, fjädrarna kosta endas 49 riksdaler om jag inte mins helt fel!

KYSSAR

RSS 2.0