SNYGGT SNYGGT SNYGGT!

Foto:

Frida...
Ännu en bild från stockholm streetstyle! Jag bara älskar allt och då menar jag ALLT hon har på sig!
Jag skulle vilja ha alla hennes kläder! kolla in hennes blogg så förstår ni vad ni vad jag menar!

KYSSAR

WOW!



Budget bassball jacka...
Som sagt så ska jag tipsa om bassball jackan som har blivit så populär. Dessa komme från H&M och kostar endast 349 riksdaler, det finns även riktigt fina på beyond retro fast de är lite lyxigare med skin ärmar! vilket det helst ska vara!

CIRKUS IN FASHION!



Just nu...
lär jag mig massa om photoshop och gör mitt egna kollage på datakunskapen! visst blev min fin!

KYSSAR!

BASSBALL...



kärlek, amor, αγάπη, love...
Här kommer en liten ledtråd om vad jag kommer tipsa om imorgon killar!

KYSSAR OCH GOD NATT


DET ÄR UNDERBART ATT HA EN VÄN SOM DU!

Dansar runt i fredrikas rum och skrattar! underbart!

HÄR KOMMER LÅTARNA





KYSSARTILLER

FASHION WEEK!

Foto:

blankt...
Fashion week har ju börjat och det innebär att man får hålla ögonen extra öppna! och det bästa med fashion week är se och ta insperation av alla iconer och vardagliga människor!

Den bästa sidan är ju stockholm-streetstyle! så kolla in den!
Tjejen ovanför är så grymt snyggt klädd. Jag älskar hennes virkade trekantsbekini under det pudelrosa linnet.
!Puss på denna utstyrsel!

KYSSAR PUSSAR KRAMAR HÅNGLIS

BLOMMAN FÖR DAGEN



Underbar kompis...
Jag har haft en helt underbar dag tack vare Vilma! Dagen i tre ord ciabatta, ett flygande parasoll, härliga skratt!

Jag hade även mönsterkonstruktion som var hur kul som helst. Jag älskar det!

Kyssar till er

I USE MY LEGS TO DANCE



Dagens val blev...
En snygg och extra skön en! Min favvo tröja, en rutig kjol (howdy howdy) ett par strumpbyxor, raggsockor och min/mamis cashmere halsduk med gullig volang!

Dansade runt på bryggan med cissi för några timmar sen, ohhh va den tjejen är underbar!


KYSSAR TILL ER SOM ALLA VET VAD EN RIKTIG VÄN ÄR!

LUKTEN AV GAMMAL TANT



Kan man inte motstå...
Efter en långtid väntan slogs porten upp och jag och underbara adam blev en av dem 100 som fick en goddiebag lycka trodde vi! men det fanns inget specielt i dom.  Jag tyckte mässan var helt okej, jag hade hopppas på att göra något riktigt fynd. Fick dock med mig hem ett par små små skor i ljusrosa skin till mitt lilla kusin barn som jag är helt kär i!, visar dom lite senare.

KYSSAR


SAILOR GIRL



Stockholm-streetstyle...
Jag bara älskar denna känningen. Det som gör klänningen är skindetaljerna.

KYSSAR

LÄNGTAR SÅ!



ELSAS VÄRLD...
Längtar ni också efter Sofis uppföljare av sin första roman Elsas mode?  I mitten av oktober kommer den finnas i butik, så den kommer stå fint i min bokhylla snart.

(det blev två dagens vill ha)
KYSSAR


DRÖMMARN KOMMER ALDRIG ATT BLEKNA



net-a-porter...
Jag drömmer mig iväg till ett paradis långt långt bort där jag bära de här underbara creationer som miu miu,
Marlene Birger, YSL och Burberry har skapat och tillsammans belv det dagens vill ha och den perfecta outfiten!
Den här utstyrsel är jag i ett nötskal! Älskar toppen från miu miu i cashmere! och armbandet från YSL! 

Allt hittar du på net-a-porter.com

BLÖTA KYSSAR TILL ER!


HÄR ÄR DE NYA BOOTSEN!



Clon...
jag har glömt att visa bootsen jag köpte med pappa inne i stan förra fredagen om jag inte mins fel.

KYSSAR


KÄRLEK TILL MARLENE BIRGER ( DET BLEV EN J*VLAR MASSA KÄRLEK !UNDERBART!)



Kärlek...
Sitter på datakunskap där alla skriver ivrigt om svensk design! Om min absoluta favorit är Marlene Birger ( tyvärr är det inte ett svenskt märke men danmark ligger ju nära!)

KYSSAR OCH PUSSAR

KÄRLEK TILL MELISSA HORN!



Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig...


just nu spelas det Melissa Horns alla låtar från min data som ligger vid min säng! ganska skönt efter två timmars simskola med småttingarna!
Om det inte hade varit för Viktorias skulle hade jag  kanske inte börjat lyssna på Melissa Horn! Jag kommer ihåg första gången jag hörde henne. Jag och Viktora
satt och väntade vid pingisborden på att våran idrott skulle börja. Kungsholmens hamn va första låten jag hörde och där vid pingisborden satt jag och Viktoria och grät.
Och jag har älskat alla hennes låtar sen dess!
gullig historia va!
KYSSAR

SHOPPINGEN FÖR DENNA DAG



Clon...

Efter tre timmars engelska och tre timmar skiss åkte jag, vilma och robin in till stan och kollade in vad affärerna hade att bjuda! efter två affärer och ngr påsar för vilmas och robins del träffa jag pappa och köpte et par...

KYSSAR OCH PUSSAR

DITT LEENDE GJORDE MIN DAG BIG TIME

Killen på tunnelbanan...
 Måste bara få berätta en sak! Imorse var det inte min morgon och allt var bara blä. Jag missade bussenoch tvärbanan precis som om det inte räkte missade jag tunnelbanan också, så jag tog den andra och gick lite längre fram en vanligt. När dörrarna öppnades travade jag in och sätte mig ner. Men sen vände turen till min sida! Den snyggaste kille jag någonsin träffat sitter snett framför mig och tittar upp med sin underbara ögon, så jag kunde häjda mig från att le ler tillbaka och ser ganska glad ut! Så om du skulle läsa det här vilket är en och en miljon chans att du gör det så gjorde du min dag!

(hoppas oddsen är på min sida!)

KRAM TILL DIG!

DESIGN I TRE TIMMAR!



Upp och ner ska det vara...
Jag hade design idag bland annat och vi har fått ett vintage plagg och det ska vi göra om till ett helt nytt. Jag fick denna vero moda denimkjol med strass på enna sidan! mumsigt. Jag har redan börjat klippa och nåla, jag ger er en ledtråd, upp och ner!

KYSSAR!

WHEN I SEE YOUR FACE WHEN I SEE YOUR FACE CAUSE YOU'RE AMAZING



Kärlek...
Efter fyra veckor kom mitt efter längtande packet igår! Jackan kommer från H&M kostar 299 riksdaler (den är ett MÅSTE!!!) och jag älskar den!

KYSSAR TILL ER


LOOKBOOK



Veckans absoulta favorit citat...
"How can I miss something I didn't have..? I did never even get a chance to have it.."

Idag hade jag på mig

pippitröja- mamma har stickat den till mig
shorts- Gul och Blå var ett par jeans först som jag har gjort om till ett par shorts
strumpbyxor- H&M
skor- Converse
tygväska- Designgymnasiets egna

Juste har startat en lookbook http://lookbook.nu/artroom

KYSSAR TILL ER

EYE SEE YOU...



Utkast: Sept. 14, 2010...
En av de många bilder som togs idag på idrotten.

KYSSAR TILL ER


DAGENS VAL



Röda läppar...
Skjorta- Ralph lauren
cardigan- Fred perry
Strumpbyxorna- H&M

KYSSAR
Stövlar- Hunter


BUY ME AN 2.55 AND I'LL LOVE YOU UNTIL DEATH DO US PART


Jag kommer göra min drömmar till verklighet en dag...
Min kärlek till Chanen är obeskrivlig och specielt till jumbo 2.55! En vacker dag kommer denna vackra väska dingla på min axel!

KYSSAR PUSSAR KRAMAR!

JAG OCH MIN PIPPITRÖJA



monday morning...
Här kommer veckans MY BABY!
Ligger i min underbara säng i min härliga ny tvättade pippitröja som doftar fantastiskt! och snart ska jag sova! tillbaka till min underbara pippitröja, denna tröja är så underbart skön och härlig att jag bara älskar den! och det hjälper lite att min mamma har stickat den till mig!

KYSSAR FRÅN EN LYCKLIG TJEJ PÅ 16VÅRAR

NITAR FÖR NÄSTAN HELA MIN SLANT



Ledtråd för vad jag kommer göra ikväll...

ÅHHH VA HÄRLIGT MED ÄKTA!



LA ISLA BONITA!!!
Kopior i all ära men tacka vet jag orginalet.

KYSSAR!

LANVIN ♥ H&M



Kan det vara så att det blir kärlek i första ögonkastet...
Har ni som jag har gått med i gruppen på facebook att ni ska vara en av dom som slåss om de små guldklimparna?
Som vi flesta vet så är Lanvin den nya heta gäst designen för H&M, men har ni set de små personliga filmklippen på hemsidan! Det släpps ett nytt klipp varje dag och de är hur härliga som helst!

KYSSAR TILL ER SOM VÄNTAR LIKA SPÄNT SOM JAG!

DAGENS FÖRSTA FOTO



Jag är ingen kanin hatare jag lovar...
Här ser ni lite av vad jag hade på mig idag. Jag valde att denna dag fick bli den perfecta dagen för invigning (denna höst) för min underbara pälsväst, som min pappa köpte till mig efter tre dagars tjatande i danmark. I stället för att ha kaninen i knät (valde att ha på mig den istället, förlåt till alla er kaniner och kanin ägare där ute) har jag min kära nya data som jag myser glatt med! och visst är mitt nya data fordral fint!!!


KYSSAR TILL ER

EN UNDERBAR MELODI

Datasalen...
Den här låten hjälper mig genom denna datakunskaps lektionen!

KYSSAR TILL ER


PÅ MIN ÖNSELISTA!



En liten del av dagen...
Idag började jag halv ett. Men jag träffade Adam inne i stan vid elva. Vi gick runt lite på NK sen blev det skolan.

Dagens vill ha!
Dessa god bitar kostar £695 och älskar dom!
KYSSAR TILL ER PUSS UNGAR


LIVETS LIV



En dag i mängden...
Livet rinner på som vanligt. Det intressanta idag var att jag hade mönsterkonstruktion, Lektionen började med ett prov på livets alla delar tex. inre axel spets, bystvidds linjen mm. Det är ganska långa dagar men det är inte så jobbigt när det är så otroligt kul! Jag har varit skoltrött ganska länge nu men nu längtar jag nästan till skolan. Det är så viktigt att man brinner verkligen för det man gör. Idag blev jag klar med det bakre livet.
Efter skolan åkte jag in till stan där jag skulle ta en fika med Åsa men då satt vi på två olika cafen. Efter bestämmt att vi skulle träffas på torsdag istället så gick jag till Hötorget för att träffa min vackra mamma. Det sluta med att jag köpte en tränings tröja.

Tunika/top- Top Shop (london)
Tubkjol- H&M
Struppbyxor- H&M
Skor- converse
Jacka- COS
Halsduk- erfurt (NK)
Väska- mulberry


KYSSAR TILL ER PUSS PUSS


I MITTEN AV INGENSTANS



Denim på allas läppar...
Idag hade jag på mig all denim! Det har varit en lung och härlig helg men imorgon är det skola igen!

Skjorta- H&M
Jeans- Cheep monday
Klackar- ZARA
Skin skärp- H&M
KYSSAR TILL ER


MY BABY



Rött är sött...
Vad är my baby? En gång i veckan kommer jag visa er min favoriter ur antingen min garderob, sko eller väskhylla, smyckeskrin eller sminkväska. ! och berätta lite om dom.
Denna vecka blir det mitt Chanel lack

 Jag fick det här nagellacket av en kompis när jag fyllde 14 eller 15 och jag har älskat det ända sen dess! Det är riktigt snyggt med röttlack på de små naglarna. Ett problem bara, jag har bara förmåga att kunna måla enna handen så den andra får gå utan och ingen är hemma så ingen hjälp kan jag få!
Det här nagellack är riktigt bra! som sagt har jag haft det i dryga 2 år och det har fortfarande inte tagit slut. Det är lite dyrare än de flesta nagellack men se det som en investering!

KYSSAR TILL ER!


JAG ÄLSKAR MARLENE BIRGERS EMBALLAGE



Underbart, underbart, underbart...

Rundan på stan gav underbara resultat! Allt från H&M via NK till Marlene Birger. Nu tror jag att ni är allt spenda på vad det är jag har fått med mig hem, men det får ni veta imorgon!


KYSSAR TILL ER ALLA HÄRLIGA MÄNNISKOR!

OCH JAG TROR ATT DET FORTFARANDE ÄR SOMMAR!


Goodbye my almost lover...

Efter en runda på stan idag har jag förstått att det inte är sommar längre. Tjejer gick runt med UGG's och pälsar, lite tidigt för det tycker jag! Själv trottsar jag fortfarande hösten med klänning och bara ben men även jag börjar sjunga på sista versen vad gäller klänning med bara ben.

Kort blazer- H&M
Klänning- H&M (garden collection)
Armband- Tiamo
Väska- Palmgrens (mammas gammla)
Träskor- Knulp

KYSSAR OCH VILL BARA PASSA PÅ ATT SÄGA TACK TILL ALLA ER UNDERBARA LÄSARE SOM LÄSER MIN BLOGG! KYSSKYSSKYSS


NEW YORK LYX


xoxo... gossip girl...

Säsongens inspelningar av Gossip Girls pågår för fullt i New York!
Mamma var där i veckan, inspelningen för ett av avsnitten skedde på Standard (13th/Wasingthon) där hon bodde. Hon stötte på några av skådisarna Dan Humphrey (Penn Badgley) otroligt trevlig kille mer lik våran egen stiliga prins i verkligheten, den kortaste av dom dryga 170cm lång. Jenny Humphrey (Taylor Momsen) gossip girls egna lilla diva. Verkade inte som om hon ville ha kontakt med någon av de andra spc inte Blair Waldorf (Leighton Meester) Blair min favorit är längre och elegantare än vad man tror ca 172cm lång. Bar ett par klassiska killer heels under inspelnignen. När hon satt och slappade med sin dator mellan tagningarna såg det ut som hon och Chuck Bass (Ed Westwick) var riktigt bra vänner. Min hunk i gossip girls Chuck är längre, smalare och snyggare i verkligheten, jag har alltid varit bra att upptäcka vem som är verklighetens hunk " har förmåga att se beyond the camera"


lonely boy Mr handsome


Dom säger att Dan är "lonely boy" men det verkar som om syrran Jenny tar rollen nu förtiden!






KYSSAR TILL ER HUNKAR! DÄR UTE!


I ♥ WEEKDAY



Så himla snyggt...
De här smyckena är så himla snygga! Riktigt chica om ni frågar mig! Alla kostar 100 riksdaler och jag vill verkligen ha den guld rostiga.


KYSSAR TILL ER SNYGGA MÄNNISKOR!


UNDERBAR DAG



Det har varit en underbar dag idag...
Efter tre timmars design modelteknik åkte jag, sandra, fanny h, fanny l och ellinor in till stan och  såg vampire sucks. Den var inte specielt bra men rolig. Efter filmen gjorde jag ett riktigt kap inne på scorett. Armbandet jag har tittat på var på rea! för ändas 74 riksdaler! 
(visst är armbandet snyggt!)

KYSSAR TILL ER! UNDERBAR NI!

RSS 2.0