DATALEKTION IGEN!


Skor för hela slanten...
Hela datalektionen har slösats på att kolla runt på skor på nätet. Hitta ett par på Topshop! SNYGGA och måste ha!
Skulle ha dom till ett par grovstickade strumpbyxor och en lös tunn klänning passar perfekt nu i höstvädret.

KYSSAR


ATT KÖPA ELLER ATT KÖPA?



Ett måste för 400riksdaler...
Den här skjortan från weekdays vill jag ska bli min! Och kanske blir den det imorgon!
Tänk er den och ett par shorts i sommar eller till ett par tajta jeans nu i vinter med ett par trä klackar (chanels)

kyssar till skjortan!!!

MIN HALSDUK MATCHAR MINA STRUMPOR!



Leopard och leopard...
jacka-zara strumpor-H&M halsduk-H&M

Det är detaljerna som räknas! och den röda tråden som gör allt! min röda tråd idag var leopard.


KYSSAR


LOVE LOVE LOVE




mums...
Dessa god bitar kommer från nelly, H&M och topshop. Vill ha alla!

MYS I SÄNGEN OCH EN KLÄNNING PÅ VÄGEN



Rosa drömmar...
Jag kom på mig själv att jag har väldigt mycket rosa i mitt rum, men vad gör det!

Håller på att göra om mitt rum lite och istället för en tavla hängde jag upp min favorit odd molly klänning på väggen och även den är rosa, nu åter står det bara att  hitta en lite snyggare galge.


Så det är mitt tips för i dag! häng upp din finaste klänning/favorit på vägen istället för att låta den hänga i garderoben där ingen ser den!

ROSA DRÖM KYSSAR TILL ER


TWIST N SHOUT



60-TAL...
Grym tjej och hennes klänning kan jag inte säga något annat än att jag älskar den!

KYSSAR

LOVE LOVE LOVE



Jag dör....
så sjukt snyggt! Har inte så mycket mer att säga

KYSSAR


MIN NYA BLOMMA



En close-up...
Visst är mitt nya hårband snyggt!

Det blev varken en britney eller rosa afro, det fick bli en toning men det blev lite mörkare än vad jag hade tänkt men jag är riktigt nöjd! vad tycker ni?

KYSSAR

EN DEL AV MIG


Mitt eldiga temprament kanske beror på mitt ursprung...
Jag har tillbringat många sommrar där och jag har alltid varit förälskad i island. När jag var liten tillbringades dom flesta sommmrarna på hästryggen uppe i bergen. Det var höjdpunkten för mig och min kusin som är två år äldre.

"freaky fakts" om isläningar/island
Man vet aldrig när vi får utbrått! Vilken tur att jag bara är halv!

Låten heter stay och bandet är Hurt, videon är in spelad på värdens vackraste ö och jag tycker verkligen att dom har fångat island för just det island står för magnefikt och dramtiskt! 

KYSSAR


VAD SKA JAG GÖRA NU DÅ?


FÖRÄNDRING...
Ja vad ska jag göra nu då? man vet aldrig vad jag får för mig, kanske blir en britney eller skaffar jag rosa afro kanske blir det blåt istället????? men en förändring kommer att ske! men vad det blir får ni se imorgon! 
KYSSA


DAGENS VAL, CATWOMEN



Grrr...
Det har jag storsat runt i stan idag i. Jag måste bara säga att jag älskar mina solglasögon från COS! Jag fick dom av mamma för 2år sendan men jag har inte gillat dom förens nu!

solglasögon-COS kashmir kofta-Odd molly kjol-H&M strumpbyxor-H&M skor-primeboots

KYSSAR


DET ÄR JAG



Modelteckning...
sitter hemma och gör klart det jag inte hann idag, och nu entligen är benen klara! tummen upp!

Ha det gött!


KÄRLEK TILL HENNES KAPPA!

Foto:

Har bara ett ord KÄRLEK...
Alexa Chungs kappa blir absolut dagens VILL HA!

GÅR GÅR GÅR DAGENS VAL



Torsdagens val på en söndag...
soffan plus två täken och mys har blivit min söndag, jag funderar på om jag ska orka dra mig upp och röra på rumpan in till stan... eller så blir det bara mys idag!

KYSSAR

SECRET MESSAGE...


♥SOLVIG BEGITTA ANDERSSON LINDSTRÖM♥



GRATTIS FARMOR PÅ DIN HUNDRA ÅRSDAG...!
Idag skulle min vackra farmor ha fyllt 100år! Jag saknar dig obeskrivligt mycket!

ALLA MIN PUSSAR OCH KRAMAR FLYGER UPP TILL HIMLEN IDAG!


HEL TOKIG HATT OCH TJEJ!


Med ett stort leende på läpparna...

Jag är överlycklig! anledingen är två påsar från H&M och en från Monky! underbart!

 Provade även en heltokig hatt från Monky som ni ser på bilden! visst är man snygg!

NU SER NI ÄNTLIGEN HUR MITT HÅR BLEV EFTER KLIPPNINGEN!

KYSSAR OCH PUSSAR

DID YOU GIVE THE WORLD SOM LOVE TODAY?



Fantastisk låt!...
Underbar helg!

kyssar

RSS 2.0